7 Ocak 2017 Cumartesi

2017'nin Her Sabahına Güzel Mesajlarla Uyan




Herkese merhaba 😊 
Yeni yıla gireli pek de olmadı ama ülkemizde geçen yılda bıraktığımızı sandığımız kötü şeyler malesef devam ediyor. 2017'nin -en azından bundan sonrası için- her sabaha güzel uyandırması dileğiyle.



Görüntüsü muhteşem değil mi? 😍

Şu yaşıma kadar kendine güven, kendini sevmek, kendine değer vermek benim için hep zorlayıcı olmuştur. Sanırım bunun için bir çabam yoktu. Bir karar verdim ve bu yolda ilk adımımı attım. Bunları yazmam lazım dedim vee yukarıdaki fotoğrafta gördüğünüz küçük özgüven ve motivasyon kaynağı ortaya çıktı. 😻


 Bu küçük şişeyi geçen günlerde 1 liraya aldım. Siz de her yerden uygun fiyata bulabilirsiniz. Yeni yılın getirdiği mutlulukla üstüne kırtasiyeden aldığım rakam ve şekilleri yapıştırdım. İstediğim gibi özelleştirdim yani. Sonra da renkli post-it kağıtlarına küçük küçük motivasyon sözleri, sözlerini sevdiğim şarkı adları, kendime notlar, sorular ve sevdiğim mottoları yazdım. Örnek vermek gerekirse; Çaresizsen, çare SEnsin, İnsanlar bize, bizim kendimize inandığımız kadar inanırlar, Kendi yolunda yanlış gitmek, başkasının yolunda doğru gitmekten iyidir, Hadi aç bi ''Hall Of Fame'', Sevdiğin biriyle aran bozulduysa bu bazen kendini ve karşıdakini tanıman için bir fırsattır, Alışverişe çıkmaya ne dersin?, Şükret, Bir hafta önceki haline ne kattın?, Çok üzüldüğün bir ana geri dönecek olsan kendine ne dersin?, Bir küçük gülümseme binlerce güzel şeye yol açabilir.




Her sabah uyanınca veya ihtiyacını hissettiğim anda bi tane çekeceğim içinden. Şimdi diyeceksiniz ki onun  içinde 365 tane yoktur. Tabi ki haklısınız. 😅 Kağıtlar azaldıkça, o anki ruh halime göre eklemeler yapacağım. 
Siz de benim gibi sorunlar yaşıyorsanız veya her sabaha güzel mesajlarla uyanmak istiyorsanız sizlere de böyle bir şey yapmanızı öneririm. 

Unutmayın: 

İnanmaya, sevmeye ve güvenmeye kendinizden başlayın.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder