11 Aralık 2016 Pazar

Hafta Sonu Film Önerisi | 8 SANİYE


Herkese MERHABA😏 
Türkiye'ye artık kış geldi diyebiliriz. Bazı illerimizde kar yağışları çoktan oldu diğerlerindeyse hava buzzz gibi! Madem evde kalıyoruz dedim bu hafta sonu film tavsiyesi için birebir değil mi? Önermesi benden, izlemesi sizden.

8 SANİYE

8 saniye ile ilgili görsel sonucu



Öncelikle filmi beğenenler kadar beğenmeyenlerin de olduğunu söylemeliyim. Özellikle eksisozlukte neden bu denli kötülendiğine mana veremedim. Ancak ben çok başarılı ve sıradışı buldum. Enteresan bir konusu var. İyi ki izledim diyorum. Bu filmdeki her şeyin gerçek bir hayat öyküsüne dayandığını söylemeliyim. Başrol oyuncusu ve senarist ESRA İNAL'IN gerçek hayat öyküsü... Esra küçüklüğünden beri rüya ile gerçeği ayıramıyor. Rüyasında kalkıp kendi uyuyan bedenini görebiliyor ve rüyalarını istediği gibi kontrol edebiliyor. Film daha çok Esra'nın rüya ile gerçeği ayırabilmesi ve kendini olduğu gibi kabullenebilmesi üzerinde duruyor.

Filmin Fragmanı 


Fragmandan da anlaşıldığı gibi her şeyin çok hızlı gelişmesi, konudan konuya atlanması ön planda. Eleştirilerin çoğunda fragmanın itici olduğu söylenilmiş ama hızlı geçişler benim hoşuma gitti. Rüyalar ilginizi çekiyorsa bu fragmandan etkilenip filmi izlemeden asla geçmeyin.


Beyaz Show - Esra İnal'ın kendi ağzından hayat hikayesi Spoiler içeriyor!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder